چرا از کابل های افزایش طول USB استفاده کنیم؟

چرا از کابل های افزایش طول USB استفاده کنیم؟

چرا کابل های افزایش طول USB ؟

همیشه توصیه شده است تا برای ارتقاء ضریب امنیتی در سیستم‌های نظارتی، دستگاه‌های ضبط کننده را که در حقیقت قلب این سیستم‌ها هستند، تا حد امکان از دسترس افراد دور نگه داشته شوند؛ چرا که این احتمال وجود دارد که به عنوان مثال سارقان در پایان سرقت، برای از بین بردن شواهد و مدارک اقدام به سرقت و یا تخریب دستگاه کنند.

اما از طرفی دیگر، مالکان و مدیران علاقه‌مند هستند تا حد امکان دسترسی به تصاویر ضبط شده محیط کسب و کار و … برایشان ساده باشد.

در این حالت، بسیاری از نصابان اقدام به نصب موس‌های بی‌سیم می‌کنند تا دسترسی به فایل‌ها، علی‌رغم فاصله زیاد تا دستگاه DVR و NVR به سادگی فراهم باشد؛ اما گاهی به دلایل مختلفی مانند وجود موانعی مثل دیوار و یا تمایل کارفرما به حداقل کردن هزینه‌های پروژه، ممکن است استفاده از موس بی‌سیم چندان میسر نباشد.

در این حالت راه حل چیست ؟!

در اینجا کابل‌های افزایش طول USB را پیشنهاد می‌کنیم. کابل‌های افزایش طول در متراژهای مختلفی تولید و عرضه شده‌اند که می‌توان از آن‌ها برای افزایش طول کابل موس‌های سیمی که در درون پک دستگاه‌ها وجود دارد استفاده کرد. قیمت این کابل‌ها حتی در بسیاری از موارد نسبت به انتخاب یک موس بی‌سیم با کیفیت مقرون به صرفه‌تر است.

..

لیست کابل های افزایش طول USB

.

شما می توانید سوالات و مشکلات خود را به صورت درج کامنت در بخش نظرات پایین صفحه برطرف و حل نمایید.کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگو شما عزیزان خواهند بود.

ایمن سازان نوین مگ
تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت ایمن سازان نوین است.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.