نحوه نصب انواع آژیر 12 ولت

نحوه نصب انواع آژیر 12 ولت

نحوه نصب این آژیر ها بسیار ساده است. در پایه آژیر سوراخ‌های مناسبی جهت نصب آن تعبیه شده است. این کالا فقط دو سیم دارد. نحوه نصب انواع آژیر 12 ولت 
یک سیم که رنگ آن در 99 درصد آژیر های استاندارد مشکی و در 1 درصد باقی مانده به رنگ آبی میباشد را به قسمت منفی Sirn پنل مرکزی و یک سیم دیگر را به خروجی مثبت Siren (اکثراً سیم به رنگ مشکی قرمز و قرمز) دزدگیر متصل کنید. از این کالا در موارد مختلف دیگری مانند دزدگیر اماکن نیز استفاده می‌شود. در دزدگیر اماکن دو پایه مخصوص با نام Siren جهت اتصال به آژیر وجود دارد. دقت کنبد که در دزدگیر اماکن محلی برای اتصال به بلندگو (Horn) نیز وجود دارد.

نحوه نصب انواع آژیر 12 ولت

برای خرید آژیر های دزدگیر اماکن ، خودرو ، اعلان حریق از لینک زیر اقدام نمایید.

خرید آژیر

شما می توانید سوالات و مشکلات خود را در هر مرحله از نصب و تنظیم با کارشناسان فنی ما به صورت درج کامنت در بخش نظرات پایین صفحه برطرف و حل نمایید.کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگو شما عزیزان خواهند بود.

سوالات متداول

اگر آژیر دزدگیر که اصلی‌ترین قسمت هشدار در هنگام نفوذ است، به صدا در نیاید و منجر به خاموش ماندن آژیر هشدار دزدگیر می‌شود. صدا یا کلا به گوش نمی‌رسد یا خیلی خفه و کم است. این امر این ممکن است به دلیل مشکل باتری یا رسوب زنگ بر روی زنگ یا گرد و غبار باشد. در صورت ایراد، می‌توان قسمت آژیر دزدگیر را تمیز و تعمیر یا تعویض کرد. برای اصلاح آژیر، شارژ باتری نیز می‌تواند ایده خوبی باشد.

اتصالات شل شده و نادرست مشکل بزرگی برای دستگاه‌های الکترونیکی مانند دزدگیرها بوجود می‌آورند. آن‌ها ممکن است به چندین روش باعث اختلال در عملکرد دزدگیر شود. کابل‌های متصل به اجزای سازنده یا کابل منبع تغذیه اصلی ممکن است مشکل داشته  باشند و در نتیجه سیستم به درستی کار نکند.

بهترین راه برای جلوگیری از این خطا نصب دزدگیر به طور اصولی است. در حین نصب، پیچ ها باید محکم بسته شوند و تمام اتصالات باید بررسی شود تا از ایمن بودن آن مطمئن شوید.

با توجه به نوع آژیری که خرید کردید باید تصمیم گرفت که آیا صدای آژیر از نهایت توان خود استفاده می کند یا خیر؟

برای صحت از حداکـثر توان آژیر خود به راهنمای نصب پنل مرکزی خریداری شده مراجعه نمایید و توان صدا را به حداکثر برسانید و مجددا بررسی فرمایید.

ایمن سازان نوین مگ
تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت ایمن سازان نوین است.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.