آموزش انتقال تصویر نرم افزار V380 Pro

آموزش انتقال تصویر نرم افزار V380 PRO

نصب دوربین وایفای V380 در 17 قدم

دوربین های مداربسته وای فای چند سالی است که وارد بازار شده اند و با توجه به قابلیت ها و امکاناتی که برای کاربر فراهم می کنند توانسته اند محبوبیت زیادی در بازار دوربین مداربسته کسب کنند. از جمله مهم ترین مزیت این دوربین ها می توان به بیسیم بودن آن ها اشاره کرد و از این رو به آن ها دوربین های وایرلس نیز گفته می شود. از معروفترین دوربین های وایفای دوربین های V380 هستند. برای راه اندازی و آموزش انتقال تصویر نرم افزار V380 pro با ما همراه باشید.

انواع دوربین های وایفای V380

دوربین های وای فای V380 در انواع مختلفی وجود دارند  مانند : دوربین لامپی ، دوربین های بولت ضد آب وای فای ، دوربین 360 درجه بی بی کمرا و دوربین های مخفی فلتی و… می باشد که بدون نیاز به دستگاه ضبط ، هاردیسک و هیچگونه کابل کشی می تواینم از این دوربین های بی سیم برای تصویر برداری استفاده کنیم. اگر شما نیز ار خریداران محصولات بیسیم ایمن سازان نوین هستید از این اموزش استفاده کنید.

با توجه به تصاویر مراحل توضیح داده شده را دنبال نمایید :

نرم افزار V380 PRO | برنامه V380S | نصب دوربین لامپی | نصب دوربین بی بی کمآموزش V3801. بعد از نصب برنامه در صفحه اصلی برنامه V380 Pro باید در برنامه عضو شده و وارد شوید . برای عضویت می توانید از گزینه “Register” استفاده کنید . برای عضویت در برنامه به ایمیل نیاز است .آموزش برنامه V380S2. گزینه “Asia” رو انتخاب نمایید.3. ایمیل خود را وارد نمایید.4. دکمه “Verify Code” را لمس و کدی که به ایمیلتان ارسال میشود را وارد نمایید.5. دکمه “Next” را لمس نمایید.آموزش نرم افزار V380S

تصویر فوق به معنای درست بودن کد و تایید ثبت نام در سرور v380 می باشد.

6. گزینه “Log in” را لمس نمایید.آموزش کار با نرم افزار V3807. ایمیل و پسورد خود را وارد کنید.8. گزینه “Login” را لمس نمایید. با نگه داشتن دکمه ریست دوربین به مدت 10 ثانیه نسبت ریست فکتوری دوربین اقدام نمایید. پس از ریست دوربین 30 ثانیه صبر کنید و به قسمت wifi گوشی خود رفته و به wifi دوربین که با نام ……MV شروع میشود مطابق شکل زیر کانکت می شویمآموزش نصب دوربین v3809. در قسمت وای فای گوشی خود به ……MV متصل شوید و بعد اپلیکیشن را باز نمایید.آموزش نصب دوربین هوشمند10. زمانی که اپلیکیشن را باز نمودید ، صفحه را رو به پایین بکشید تا دوربین با اپلیکیشن هماهنگ شود. در بعضی از اوقات گزینه “Connect” نمایان می شود که باید آن را لمس نمایید تا دوربین با اپلیکیشن هماهنگ شود.آموزش نصب دوربین لامپی11. با Play کردن دوربین ، پیغام اخطار ست کردن پسورد را میدهد…شما با دیدن این اخطار گزینه “Set Password” را لمس نمایید تا دوربینتان به رمز جهت امنیت بیشتر مجهز می شود. آموزش نصب دوربین بی بی کم
12. رمز یا پسورد مورد نظرتان را را وارد نمایید. توجه : پسورد باید 6 رقمی شامل حروف و عدد باشد.13. گزینه “Confirm” را لمس نمایید و تصویر دوربین را به صورت لوکال یا محلی مشاهده نمایید.

اگر میخواهید دوربین به شبکه جهانی اینترنت متصل شود تا در هرنقطه  این کره خاکی دوربین خود را کنترل و مشاهده نمایید…در ادامه این آموزش با ما همراه باشید.

آموزش نصب دوربین وای فایآموزش نصب بولت وای فای14. گزینه برگشت را لمس نمایید.نرم افزار وی 38015. گزینه “Settings” را لمس نمایید.آموزش برنامه دوربین لامپی16. وای فای خود را انتخاب نمایید و پسورد wifi محل را وارد کرده تا با مودم کانفیگ شود.17. گزینه “Confirm” را لمس نمایید. بعد از پخش پیغام از دوربین، مودم و دوربین باهم کانفیگ شده و در نرم افزار اضافه میشود.

تبریک… نصب شما با موفقیت انجام شد.

 

برنامه یا نرم افزار V380 PRO را از کجا تهیه کنم؟!

QR CODE V380 PROجهت دانلود نرم افزار محبوب  V380 Pro با توجه به سیستم عامل گوشی از طریق لینک های زیر دریافت نمایید.

آیفون

آندروید

می توانید از بارکد های بالا را هم برای دانلود نرم افزار V380 Pro  استفاده کنید.آموزش نصب دوربین وای فای

چگونه با برنامه V380 کار کنم؟ آموزش V380

بعد از اینکه مراحل قبلی آموزش انتقال تصویر نرم افزار V380 PRO را بدرستی انجام دادید دوربین بیسیم شما آنلاین می شود و می توانید تصاویر زنده و ضبط شده را به آسانی بر روی تلفن خود ببینید و حتی تنظیمات دوربین بیسیم V380 PRO را انجام دهید.آموزش V380 PROبرای خرید دوربین های مداربسته با نرم افزار V380 به بخش دوربین مداربسته بی سیم سر بزنید. 

شما می توانید سوالات و مشکلات خود را در هر مرحله از نصب و تنظیم نرم افزار با کارشناسان فنی ما به صورت درج کامنت در بخش نظرات پایین صفحه برطرف و حل نمایید.کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگو شما عزیزان خواهند بود.

سوالات متداول

در ابتدا مطمئن شوید دوربین شما از برنامه v380 پشتیبانی می کند . دوربین های بیسیم با برند های مختلفی در بازار ایران موجود است که هر کدام برنامه مختص خود را دارند .

در هنگام تنظیمات اولیه مطمئن شوید به مودم خود متصل هستید و رمز را بدرستی وارد کرده اید.

دلیل اصلی این مشکل کیفیت اینترنت در محل ارسال یا دریافت است . سرعت مطلوب در محل فرستنده و گیرنده تصویر 4 مگابایت بر ثانبه برای تصویر و 8 مگ بر ثانیه برای صدا و تصویر است . همچنین مطمئن شوید حجم اینترنت شما به پایان نرسیده باشد .

دیدگاه شما

25 دیدگاه

  1. علی احمدی گفت:

    سلام وقت شما بخیر
    من در ثبت نام مشکل دارم.
    کد تایید ارسال نمیشه به ایمیلم
    راه دیگه ای جز ثبت نام نداره؟

    • ایمن سازان نوین گفت:

      با سلام و احترام کاربر گرامی
      اصولا مشکلی در ارسال ایمیل توسط کمپانی v380 گزارش نشده است.
      لطفا Spam ایمیل خود را چک بفرمایید.
      راه دیگر هم وجود دارد.
      به تصویر اول مراجعه بفرمایید و به جای گزینه “Register” از گزینه “try without an account” برای ورود بدون ثبت نام استفاده نمایید.
      موفق باشید

  2. Tofan گفت:

    سلام خسته نباشید حتماً برای ارتباط از راه دور باید مودم داشت یا با نقطه اتصال هم میشه

    • ایمن سازان نوین گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای ارتباط از راه دور با نقطه اتصال و اشتراک اینترنت به دوربین امکان پذیر است.
      موفق باشید

  3. محمد خمسه گفت:

    سلام خسته نباشید یه مشکلی که برای دوربین من پیش اومده این که از راه دور دیگه نمیتونم کنترل کنم ریست کردم دوباره درست نشد ممنون میشم که راهنمایی کند

    • ایمن سازان نوین گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      به علت اختلال های گسترده اینترنت با قطعی سرور های p2p مواجه شدیم!باید صبوری بفرمایید تا این مشکل از سمت سازمان زیر ساخت کشور بر طرف شود.
      با تشکر

  4. سعید صبوری گفت:

    سلام از موقعی که فیلترینگ اجرا شده من نصویر دوربین رو ندارم چکار باید بکنم چون ip static هم که نمیشه روش سوار کرد

    • ایمن سازان نوین گفت:

      سلام وقت بخیر
      فیلترینگ از سمت سازمان تنظیم مقررات بوده و فعلا راهکاری جز استفاده local ندارد.
      با تشکر

  5. کاکاقلی نجاتی گفت:

    از وایفا به دوربین مدار بسته عروسکی وایفا راپیدانمیکند وبعد نمیشه ازراه دور انتقال تصویر ازدوربین نمایش داده نمیشود. ممنون ازراهنمایی شما

  6. کاکاقلی نجاتی گفت:

    سلام بااحترام ناتوان از دوربین عروسکی به واایفا پیدا نکند ‌وانتقال تصویر نمیشه روی گوشی های موبایل بزرگ اندورودممنون از راهنمایی کنید

    • کاکاقلی نجاتی گفت:

      دوربین مخفی مداربسته عروسکی به وافا مودم وصل نمیشه برای انتقال تصویر ممنون ازراهنما یتون استان فارس نورآباد ممسنی وایفا سیم کارتی است

    • ایمن سازان نوین گفت:

      سلام وقت بخیر
      دوربین را ریست بفرمایید ، مشکل عدم شناسایی وای فای حل میشود.
      با تشکر

  7. میلاد گفت:

    سلام.نحوه اتصال دوربین به وای فای و کنترل از راه دور را شرح دهید، من خیلی نیازمند این مورد هستم. با تشکر

  8. سلام نوین گفت:

    سلام خسته نباشید من وقتی از وایفا خونه استفاده میکنم وصله ولی بیرون با نت گوشی 4gوصل نمیشه دلیلش چیه ممنون میشم راهنمایی گنید

    • ایمن سازان نوین گفت:

      سلام وقت بخیر
      فیلترینگ از سمت سازمان تنظیم مقررات بوده و فعلا راهکاری جز استفاده local ندارد.
      با تشکر

  9. حسین توحیدی گفت:

    سلام
    ممنون از آموزش خوبتون

  10. مصطفی محمدی گفت:

    سلام با داشتن یک اپلیکشن v380 pro بر روی گوشی می توان به دو یا چند دوربین متصل شد و تصاویر هر کدام را جداگانه دید ؟

  11. Mostafa گفت:

    سلام من همه مراحل اتصال به وای فا وکانکت به مودم رو انجام دادم حالا اگرمن به مودم وصل باشم بااینترنت کارمی کنه ولی اگه بااینترنت گوشی بخوام کانکت بشم وازمودم فاصله بگیرم دوربین به من کانکت نمیشه علت رومی تونید شرح بدین مرسی

    • ایمن سازان نوین گفت:

      سلام وقت بخیر
      فیلترینگ از سمت سازمان تنظیم مقررات بوده و فعلا راهکاری جز استفاده local ندارد.
      با تشکر

  12. Mostafa گفت:

    سلام من همه مراحل اتصال به وای فا وکانکت به مودم رو انجام دادم حالا اگرمن به مودم وصل باشم بااینترنت کارمی کنه ولی اگه بااینترنت گوشی بخوام کانکت بشم وازمودم فاصله بگیرم دوربین به من کانکت نمیشه علت رومی تونید شرح بدین مرسی درضمن باوای فا هیچ مشکلی نداره فقط نمیشه بااینترنت گوشی بهش کانکت شد فقط اگربه همون مودمی که دوربین کانکت هست کانکت باشم اینترنتی جواب میده ….

    • ایمن سازان نوین گفت:

      سلام وقت بخیر
      فیلترینگ از سمت سازمان تنظیم مقررات بوده و فعلا راهکاری جز استفاده local ندارد.
      با تشکر

ایمن سازان نوین مگ
تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت ایمن سازان نوین است.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.