دوال لایت چیست؟

دوال لایت چیست؟

دوربین مداربسته دوال لایت چیست؟

دوربین‌های مداربسته با قابلیت دید در شب دوال لایت، نوعی جدید دوربین‌ها هستند که تکنولوژی دید در شب آن‌ها در حقیقت ترکیبی از دید در شب سیاه و سفید و دید در شب رنگی (وارم‌لایت) است.

اکثر قریب به اتفاق مصرف‌کننده‌ها، ترجیح می‌دهند تا دوربین مداربسته‌ای که برای آن‌ها نصب شود، دارای دید در شب رنگی باشد؛ اما یکی از نقدهایی که به دوربین‌های وارم‌لایت وارد می‌شود، این است که علی‌رغم دید در شب بسیار با کیفیت آن‌ها، پروژکتورهای دوربین باعث جلب توجه و به نوعی مشخص شدن جای دوربین مداربسته می‌شود.

💡 تکنولوژی دوال‌لایت، راه حل این مشکل است!

 

دوربین‌های دوال لایت، در نور شب و در حالتی که در مقابل آن‌ها تحرکی اتفاق نمی‌افتد، از دید در شب مادون قرمز (سیاه و سفید) خود بهره می‌برند و دقیقا مانند دوربین‌های با دید در شب معمولی، هیچ نور خیره‌کننده‌ای از خود ساطع نمی‌کنند. اما به محض تشخیص یک تحرک توسط دوربین، پروژکتورهای وارم‌لایت دوربین روشن شده و دید در شب آن به حالت رنگی تبدیل می‌شود.

.

🚨 یکی از مزایای بسیار جالب این دوربین‌ها، ایجاد هشدار در ذهن افرادی است که وارد حریم شخصی شما شده‌اند و احتمالا قصد خرابکاری و یا سرقت دارند.

 

برای خرید دوربین های مداربسته دوال لایت به بخش دوربین مداربسته سر بزنید.

.

شما می توانید سوالات و مشکلات خود را به صورت درج کامنت در بخش نظرات پایین صفحه برطرف و حل نمایید.کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگو شما عزیزان خواهند بود.

ایمن سازان نوین مگ
تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت ایمن سازان نوین است.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.